شوف اللى بيحصل!!

كلمة منى

السكوت لا يضر فالأفواه المقفلة لا يدخلها التراب! (أنيس منصور) ولكننى إخترت التعامل مع التراب .. نورت بيتى الصغير ^_^

شىء من حتى

قرئتها منذ عام ..إنها رواية أعشقها كل العشق ،من أجمل ما قرأت فى حياتى ،أبهرنى الأسلوب وصدمتنى الفكرة فخدرتنى فما شعرت بشىء إلا لذة كلماتها ونشوة سطورها ،إنه حقاً العبقرى د/أحمد خالد توفيق ..وإنها حقاً لفانتازيا تستحق القراءة من جديد ..
حملوها من
هنا

وسهرة سعيدة ^_^

هناك ٩ تعليقات:

  1. عايزه تشتغلى فى البيت طيب عايزه تعرفى طبيعه الشغل ده ايه يبقى لازم تيجى المدونه بتاعتى

    ردحذف
  2. مدونتك جميله يا قمراية .. كلنا عايزين نشتغل .. بس أنا طبيعة دراستى اللى هتفرض عليا شغل بعد كدة لازم فيها نشاط وحركة .. مهنه البحث عن المتاعب ..

    نورتينى

    ردحذف
  3. يا حبيبه البى الحكايه دى مش هتاخد منك اكتر من نص ساعه على الاقل ولله العظيم الموضوع ده مضمون مليون فى الميه ولو عايزه تشتركى فى مدونه اشهار المدونات والربح منها
    http://ashharblog.blogspot.com/
    وياريت تجربى

    ردحذف
  4. فى كل الاحوال
    فانتازيا و وراء الطبيعة أفضل من عبير ^_^
    عرفتينى ؟؟؟؟

    ردحذف
  5. طبعاً طبعاً .. بس بردوا بالعند فيكى هقرأ عبير

    منورة الدنيا يا أحلى سمسمة...وبعد كدة إبقى إكتبى إسمك تساعى .. حرام عليكى *_^

    ردحذف
  6. أنا قرأت تشى العدد 45
    لكن الروايه مش منتهيه ياريت لو فى العدد 46 تنزليه ويبقى كده تمام
    Samoooortk

    ردحذف
  7. نورتينى يا وجدان.. أنا بردوا قريت تشى ..جميلة جداً

    الشكر لله يا حبيبتى ..

    أنا كمان بقراها تانى :)

    ردحذف
  8. أمممممممممم يا سمورتى .. طويب ..جارى البحث

    ردحذف
  9. طيب هو إنتى قريتى العدد 45 الجزئين؟؟
    أنا معنديش الأول

    أنا عندى الجزء التانى بس

    وعندى من العدد 46 الجزء الأول بس ..

    لكن هشوف النواقص وأكملهم إن شاء الله

    وكمان يكونوا موجودين هنا قريب :)

    ردحذف

قول حاجة يلا