شوف اللى بيحصل!!

كلمة منى

السكوت لا يضر فالأفواه المقفلة لا يدخلها التراب! (أنيس منصور) ولكننى إخترت التعامل مع التراب .. نورت بيتى الصغير ^_^

55 مشكلة حب

كتاب عجبنى جداً ،واقعى واستفدت منه .. فجبت اللينك وجيت ،لمحبين قلبه الدماغ من أمثالى

ألطشـــــــــــــــــــــــــوه من هوووووونا 

وعلى الله الأجر والثواب بقى :))

هناك ٨ تعليقات:

  1. ألف شكر ..أكييد كتاب رائع .. رحمه الله عليك يا دكتور مصطفى ..

    ردحذف
  2. لما نشوف
    تحياتي

    ردحذف
  3. شكرا يا زهرة بموت فيه

    الدكتور ده هلطشه بس ياريت تشوفلنا كام كتاب كده لانيس منصور

    ههههههههههههه

    ربنا ما يحرمنى منك قلبى

    تحياتى

    ردحذف
  4. رحمه الله دكتور مصطفى محمود ..

    عرفته انا وانا صغيرة من برنامج العلم والايمان اينعم مكنتش بفهم حاجة وانا بتفرج .. بس عرفت قد ايه هو مفكر مبدع لما كبرت :))

    تحياتى للجميع :))

    ردحذف
  5. جايدا

    الطشى دة وأنا اجيب لك يا ستى أنيس منصور .. أساساً انا بحب كتابات الراجل دة حب غير عادى .. وبحترم فكرة جداً مع انه عدو المرأه .. بس رائع

    أنت بس تؤمرى :))

    نورتينى

    ردحذف
  6. اى حاجة للدكتور مصطفى محمود لها قيمتها

    الله يرحمة

    مرسى على الكتاب اختى ^_^

    ردحذف
  7. شاكرين مهللين...

    ردحذف
  8. حلوة "الطشه" دي :))))

    تم قبول النداء

    تحياتي

    ردحذف

قول حاجة يلا